diumenge, 2 d’agost del 2009

Si vols venir [GLAUCS]

Parla'm a l'orella i digue'm què ens està passant
Digue'm que la vida és maca i que no t'he fet mal
Parla'm a l'orella i digue'm a què estem jugant
Digue'm que m'odies tan que mai em faràs mal.
Vull entendre-ho tot i sentir-me bé per últim cop
Parla'm a l'orella, i parla'm que s'està fent tard.

Poden passar els anys, però jo sé que tot segueix igual
Veig que ha plogut molt, però la pluja no ens ha mullat prou.
Sé que em vols parlar, des d'aquí t'estic sentint plorar
Vull sentir-te amb mi, però els teus déus ens estan separant.

T'esperaré, si vols
Allà on ningú no pugui fer-te mai cap mal
Si vols venir.
T'esperaré, si vols
Allà on ningú no pugui fer-te mai cap mal
Si vols venir.

Parla'm a l'orella i digue'm que no vols patir
Digue'm que no estàs cansada i que no et vols morir
Parla'm a l'orella i digue'm que vols fugir amb mi
Digue'm que m'estimes tan que mai em faràs mal.
Vull que obris la porta i recordis que no sóc dolent
Parla'm a l'orella, i parla'm que no em senti sol.


T'esperaré, si vols
Allà on ningú pugui fer-te mai cap mal
Si vols venir.
T'esperaré, si vols
Segur que trobarem un lloc per estar sols
Si vols venir.

T'esperaré si vols venir
Tan lluny d'aquí, molt lluny d'aquí
On ningú pugui fer-te mai cap mal
Si vols venir, venir.
T'esperaré molt lluny d'aquí
Tocant el cel, tocant el cel.
On tots els núvols ens amaguin del destí
Si creus amb mi, amb mi.
T'esperaré si vols venir…

(J. Bardagí – Ll. Alsina - A.Rexach)

1 comentari:

  1. Que maco..i es que a més, es tan profund e intents, que convida a vindre. Com es pot negar algu a no vindre...es imposible!!.

    ResponElimina